Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 162
Pokaż wszystkie komentarzeNo cóż, ciekawa sprawa, w swojej też miałem sporo problemów. Proponuje podejść metodycznie, na początek stopień sprężania ( 9.5 -10 poniżej 7 napewno będą problemy) świeca najlepiej oryginalna ( nie ISKRA może być NGK, BERU, ISOLATOR, polskie nie nadają się wiem coś o tym) kąt wyprzedzenia zapłonu (2.5 -3 mm przed GMP mz-ki są na to bardzo wrażliwe) spróbuj zamontować drugi gażnik ( najlepiej nie regulowany np. nowy dedykowany do tego modelu) jeśli masz klasyczny zapłon ( z przerywaczem) wstaw moduł zapłonowy elektroniczny( daje on nawet 5 mm iskry). Ja to i jeszcze troche zrobiłem i moja mz ts 250/1 z 1979 roku zaczęła pracować jak szwajcarski zegarek (przejechane od remontu w tym roku ok 1300 km bez problemów). Nie widząc sprzętu trudno określic przyczynę, ale jazda wyremontowaną i sprawna mz-ką ma swój urok. Mnie zajeło rok pracy i 1500 zł (części) by swoją uruchomić i nie żąłuje!
OdpowiedzSprzwdź kondensator.
Odpowiedz